مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:302023-10-30اقتصادي

32 میلیون یورو به نفع دولت صرفه جویی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در راستای پیشنهادات سازمان بازرسی در موضوع «نظارت بر نحوه انجام معاملات (مزایده ها و مناقصه ها) در چهار شرکت اصلی وزارت نفت و شرکت های تابعه» و پیگیری های هیأت بازرسی شرکت های تولیدی و توسعه ای مستقر در شرکت .

- پس از ورود سازمان بازرسی، 32 میلیون یورو با اصلاح قراردادهای اجاره بالگرد در مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره به نفع دولت صرفه جویی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در راستای پیشنهادات سازمان بازرسی در موضوع نظارت بر نحوه انجام معاملات (مزایده ها و مناقصه ها) در چهار شرکت اصلی وزارت نفت و شرکت های تابعه و پیگیری های هیأت بازرسی شرکت های تولیدی و توسعه ای مستقر در شرکت نفت فلات قاره ایران با همکاری و هماهنگی مدیران ارشد آن شرکت، با اصلاح قرارداد های اجاره بالگرد جهت ترابری کارکنان در مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران واقع در خلیج فارس و دریای عمان، 32 میلیون و 179 هزار یورو صرفه جویی ارزی به نفع کشور انجام شد.

شرکت نفت فلات قاره ایران یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده نفت و گاز دریایی جهان است که وظیفه استخراج و بهره برداری از میادین نفتی و گازی کشور را بر عهده دارد، حوزه اصلی فعالیت شرکت نفت فلات قاره ایران منطقه خلیج فارس است که علاوه بر ایران، هفت کشور تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 میلیون یورو به نفع دولت صرفه جویی شد

32 میلیون یورو به نفع دولت صرفه جویی شد