مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 22:152023-10-30بين الملل

راهپیمایی دانش آموزان با دست سازه های استکبارستیزی


مسؤل سازمان بسیج دانش آموزی همدان با بیان اینکه روز 13 آبان ضمن راهپیمایی رویداد دست سازه های استکبارستیزی را در برنامه داریم از برگزاری پویش جهانی «فریاد عروسک ها» ویژه دانش آموزان ابتدایی در اعتراض به کودک کشی اسراییل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، کاظم مظاهری عصر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی در حمله به غزه، اظهار کرد: در حملات رژیم صهیونسیتی بیش از 7 هزار فلسطینی شهید شدند که عمدتاً کودکان و زنان هستند که فاجعه قرن است.

وی شعار هفته بسیج دانش آموزی را نظم نو جهانی با نسل آرمانی عنوان کرد و با اشاره به اجرای برنامه لاله های روشن در این هفته افزود: برگزاری یادواره های شهدای دانش آموز در مدارس با رویکرد پرسش و پاسخ پیش بینی شده است.

مسئول بسیج دانش آموزی همدان از اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: یک کاروان دانش آموزان نخبه دختر برای شرکت در برنامه خادمین الشهدا نخبه به مناطق عملیاتی اعزام خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی زنگ گفت وگو در مدارس ادامه داد: در این برنامه، کارشناسان به شبهات دانش آموزان در راستای تحقق جهاد تبیین پاسخ می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی دانش آموزان با دست سازه های استکبارستیزی

راهپیمایی دانش آموزان با دست سازه های استکبارستیزی