مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-21اجتماعي

مدیران آموزش و پرورش مینودشت به دادسرا احضار شدند


در پی سقوط درخت و مصدومیت دانش آموزان مینودشتی در جریان اردوی دانش آموزی و اهمال مسئولان، مدیران آموزش و پرورش این شهرستان به دادسرا احضار شدند.

- ایسنا/گلستان در پی سقوط درخت و مصدومیت دانش آموزان مینودشتی در جریان اردوی دانش آموزی و اهمال مسئولان، مدیران آموزش و پرورش این شهرستان به دادسرا احضار شدند.

مینودشت، صبح امروز سه شنبه 30 آبان ماه 1402 در جمع خبرنگاران، آخرین اقدامات دستگاه قضا در شناسایی و برخورد با عوامل کوتاهی در لغو اردوی دانش آموزی چند روز اخیر پس از صدور هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی را تشریح و اظهار کرد: با وجود صدور هشدارهای هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و بارش باران در برخی مناطق استان گلستان و الزام بر لغو فعالیت های کوهروی و طبیعت گردی، روز گذشته دوشنبه 29 آبان ماه دو مدرسه شهرستان مینودشت اقدام به برگزاری اردوی دانش آموزی در جنگل باقر آباد کردند که این عدم توجه به هشدارها، منجر به وقوع حادثه ای ناگوار شد.

سیدرضی حسینی با بیان اینکه این دو مدرسه یکی در مقطع ابتدایی و دیگری در مقطع متوسطه فعالیت می کنند، ادامه داد: متأسفانه با شدت گرفتن وزش باد، یکی اصله درخت جنگلی سقوط کرده و بر اثر این حادثه دو دانش آموز مقطع ابتدایی صدمه می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران آموزش و پرورش مینودشت به دادسرا احضار شدند

مدیران آموزش و پرورش مینودشت به دادسرا احضار شدند