مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 22:502023-11-14سياسي

هیات نظارت بر رفتار نمایندگان انتشار اخبار کذب از سوی خضریان را بررسی کند


علی خضریان نماینده مردم تهران امروز با عدول از ادعای کذب دیروزش مبنی بر متواری بودن یک محکوم اقتصادی مطالب غیر دقیق دیگری مطرح کرد.

- مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: علی خضریان نماینده مردم تهران امروز با عدول از ادعای کذب دیروزش مبنی بر متواری بودن یک محکوم اقتصادی مطالب غیر دقیق دیگری مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس که روز گذشته در رابطه فراری بودن یک محکوم اقتصادی که در زندان است مطالبی خلاف واقع مطرح کرده بود امروز با عدول از ماجرای متواری بودن فرد مورد اشاره مطالب غیر دقیق دیگری هم در ادامه بیان کرد.

روز گذشته بعد از طرح برخی ادعاها از سوی علی خضریان، روابط عمومی دادستانی عمومی و انقلاب تهران با صدور اطلاعیه ای، متواری بودن شبنم نعمت زاده را تکذیب و اعلام کرد: این محکوم اقتصادی هم اکنون در زندان اوین است و خبر متواری بودن وی کذب محض است.

پس از صدور اطلاعیه روابط عمومی دادستانی تهران مجددا علی خضریان در مصاحبه دیگری که امروز منتشر شد ضمن پس گرفتن ادعای خلاف واقع قبلی خود، اظهارات روز گذشته اش را تغییر داد و با عدول از ماجرای متواری بودن فرد مورد اشاره گفت: انتظار داریم با توجه به اینکه جرم خانم نعمت زاده جنبه عمومی داشته اسناد مرخصی رفتن و بازگشت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات نظارت بر رفتار نمایندگان انتشار اخبار کذب از سوی خضریان را بررسی کند

هیات نظارت بر رفتار نمایندگان انتشار اخبار کذب از سوی خضریان را بررسی کند