مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 07:262023-11-11اقتصادي

سالانه 2 هزار تن انار در خورهه محلات تولید می شود


عضو شورای اسلامی روستای خورهه محلات گفت: سطح زیرکشت باغ های انار روستای خورهه 200 هکتار است و سالانه بیش از 2 هزار تن انار با کیفیت و ممتاز برداشت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از محلات، چهارمین جشنواره شکرگزاری برداشت انار و نمایشگاه توانمندیهای روستای خورهه محلات شب گذشته به کار خود پایان داد.

دراین جشنواره علاوه بر اجرای برنامه های مختلف فرهنگی  و هنری، در60 غرفه محصولات تولیدی روستا ازجمله انار و محصولات جانبی و سوغات این روستا و شهرستانهای استان مرکزی و سایراستان های کشور به نمایش گذاشته شد.

این جشنواره با هدف معرفی ظرفیت های روستای خورهه و ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار شد.

ارشدی رییس جهاد کشاورزی شهرستان محلات در حاشیه این جشنواره گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی و ترویجی با محور انار و کشاورزی، مسابقات ورزشیِ ستنی، رالی خانوادگی و بازی های بومی و محلی از بخش های این جشنواره است.

دلاوری عضو شورای اسلامی روستای خورهه گفت:  سطح زیرکشت باغ های انار روستای خورهه 200 هکتار است و سالانه بیش از 2 هزار تن انار با کیفیت و ممتاز برداشت می شود.

وی بیان کرد: به دلیل کیفیت بالای انار خورهه بازار مناسبی برای محصول انار تولیدی این روستا در داخل و خارج از کشور وجود دارد به نحوی که میزان تولید انار خورهه جوابگوی تقاضای مشتریان نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 2 هزار تن انار در خورهه محلات تولید می شود

سالانه 2 هزار تن انار در خورهه محلات تولید می شود