مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 16:252023-10-24سياسي

دفاع نماینده ایران از فلسطین در اجلاس بین المجالس جهانی +فیلم


در ابتدای این دور از اجلاس که با مشارکت بیش از 120 کشور و مقامات مختلف از جمله رییس جمهور، معاون رییس جمهور، رییس مجلس و سایر مقامات کشور میزبان و چندین سازمان های بین المللی و ناظر برگزار شد، کارولینا سرکوئرا رییس مجلس آنگولا سخنرانی کرد.

سپس چانگونگ دبیرکل اتحادیه بین المجالس آسیایی به ایراد سخن پرداخت و پس از آن دوارتو پاچکو رییس اتحادیه بین المجالس جهانی سخنرانی کرد که در آن نسبت به تحولات اخیر موضع یکجانبه به نفع رژیم صهیونیستی اتخاذ کرد و گروه مقاومت فلسطین را یک گروه تروریستی عنوان نمود.

در پی این اظهارات هیأت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست حجت الاسلام ذوالنوری، مجتبی رضاخواه رییس شورای بین المجالس ایران در IPU، عباس گلرو دبیرکل شورای بین المجالس ایران در IPU، حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی، غلامرضا نوری قزلجه، الهام آزاد، مصطفی طاهری و سمیه رفیعی و همچنین مهدی آقاجعفری سفیر آکردیته جمهوری اسلامی ایران در آنگولا و سفیر فوق العاده ایران در آفریقای جنوبی به همراه بسیاری از کشورهای اسلامی سالن افتتاحیه را به نشانه اعتراض ترک کردند.

پس از پایان سخنان رییس IPU هیأت های پارلمانی کشورهای اسلامی به محل مراسم بازگشتند و واکنش شدیدی نسبت به مواضع اتخاذ شده علیه مقاومت ملت فلسطین نشان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع نماینده ایران از فلسطین در اجلاس بین المجالس جهانی +فیلم

دفاع نماینده ایران از فلسطین در اجلاس بین المجالس جهانی +فیلم