مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-07اجتماعي

تشدید نظارت بر مراکز نگهداری معتادان با شروع فصل سرما در فارس


مدیرکل بهزیستی فارس از فعالیت 111 مرکز درمان و نگهداری معتادان تحت نظارت این سازمان خبر داد و گفت: با شروع فصل سرما نظارت ها و بازدیدها از این مراکز تشدید می شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل بهزیستی فارس از فعالیت 111 مرکز درمان و نگهداری معتادان تحت نظارت این سازمان خبر داد و گفت: با شروع فصل سرما نظارت ها و بازدیدها از این مراکز تشدید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا هوشیار امروز، 16 آبان در حاشیه نشست بررسی چالش ها و آسیب ها در مراکز اقامتی میان مدت تحت نظارت بهزیستی گفت: در حال حاضر 111 مرکز درمان، نگهداری، کاهش آسیب و توانمندسازی در استان تحت نظارت بهزیستی فارس فعالیت می کنند.

مدیرکل بهزیستی فارس با بیان اینکه بیش از 80 درصد معتادان متجاهر استان در کلان شهر شیراز هستند، افزود: یک مرکز ماده 16 و 28 مرکز ماده 15 خدمات نگهداری، درمان و کاهش آسیب را به بیش از 2 هزار معتاد متجاهر در شیراز ارائه می دهند.

همچنین مجموعاً بیش از 9 هزار نفر در سراسر استان به صورت مستقیم از این مراکز خدمات می گیرند.

وی تصریح کرد: علاوه بر 71 مرکز اقامتی میان مدت ماده 15، 13 مرکز کاهش آسیب، 18 مرکز سرپایی، 2 مرکز تی سی و یک مرکز جامع نیز خدمات اقامتی و درمانی و همچنین مجموعاً 5 مرکز توانمندسازی و مددکاری نیز خدمات مددکاری و توانمندسازی را به معتادان ترخیص شده از مرکز ماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر مراکز نگهداری معتادان با شروع فصل سرما در فارس

تشدید نظارت بر مراکز نگهداری معتادان با شروع فصل سرما در فارس