مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:302023-10-28بين الملل

افشاگری از پروژه های پنهان رژیم صهیونیستی


در جنگ روایت ها، پرس تی وی به نحوی فعال به افشاگری از پروژه های پنهان و مخفی رژیم اشغالگر قدس علیه ملت و مقاومت فلسطین می پردازد.

معادله ای که عملا زمین باز و فراخ پیش روی صهیونیست ها جهت پیشبرد طرح و برنامه هایشان علیه ملت فلسطین را تا حد زیادی تضعیف و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، همزمان با اوج گیری حملات رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه، بسیاری از ناظران و تحلیلگران و جریان های سیاسی و رسانه ای منطقه ای و بین المللی، پوشش گسترده ای را جهت تحلیل و تفسیر ابعاد مختلف رویداد مذکور، در دستورکار قرار داده اند.

منصور براتی، کارشناس مسائل فلسطین و رژیم صهیونیستی، معتقد است رسانه های برون مرزی ایران از جمله پرس تی وی با افشاگری از پروژه های پنهان و مخفی رژیم اشغالگر قدس، طرح ها و برنامه های پیش روی صهیونیست ها جهت پیشبرد طرح و برنامه هایشان علیه ملت فلسطین را تا حد زیادی تضعیف و کمرنگ کرده و آن ها را با موانع جدی مواجه ساخته است.

در همین رابطه منصور براتی، کارشناس مسائل فلسطین در رابطه با نقش رسانه های جریان مقاومت در عرصه بین المللی گفت: به نظر من بیراه نیست اگر شبکه پرس تی وی را یکی از مهمترین رسانه های جریان مقاومت در عرصه بین المللی، ارزیابی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری از پروژه های پنهان رژیم صهیونیستی

افشاگری از پروژه های پنهان رژیم صهیونیستی