مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-20اجتماعي

استقرار تیم های راهداری در جاده های برف گیر البرز


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به فعال شدن سامانه بارشی در کشور از استقرار تیم های راهداری در جاده های برفگیر این استان خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به فعال شدن سامانه بارشی در کشور از استقرار تیم های راهداری در جاده های برفگیر این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی زندی فر روز دوشنبه 29 آبان اظهار کرد: افزون بر استقرار ماشین های سنگین و نیمه سنگین، ماسه و نمک نیز برای یخ زدایی از جاده های کوهستانی از جمله جاده گردشگری کرج – چالوس، آزاد راه تهران - شمال و جاده طالقان تامین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل البرز ادامه داد: اکنون 200 نیروی انسانی در قالب 35 تیم راهداری استان البرز در حالت آماده باش هستند و 140 دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک نیز در 11 راهدارخانه استان البرز آماده خدمات رسانی شده است.

وی افزود: امسال تیم های راهداری استان در چندین مرحله به ایمن سازی و اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ای البرز پرداختند، اکنون حدود یک کیلومتر گالری نیمه پیش ساخته در نقاط بهمن گیر جاده کوهستانی کرج – چالوس در دست نصب و احداث است .

زندی فر گفت: از یک ماه پیش تاکنون محور کرج – چالوس در دست لق گیری سنگ ها و ایمن سازی مسیر قرار دارد؛ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار تیم های راهداری در جاده های برف گیر البرز

استقرار تیم های راهداری در جاده های برف گیر البرز