مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-16سياسي

برگ برگ حماسه آبان اصفهان: بارانی که آتش دشمن را برای رزمندگان سرد کرد


حماسه 25 آبان اصفهان شبیه افسانه هاست، عکس های آن روز فریاد می کشند و جمعیتی که چون قطرات به هم می پیوندند تا همه دریا شوند و زورق های سرخ 370 پاره تن و عزیز سفرکرده را به رُخ عالم کشند و بر دوش راهی خانه ابدی کنند.

-   شب انگیز با بیان دستاوردهای عملیات محرم خاطرنشان کرد: عملیات محرم دارای 13 بخش متوالی بود که در هر بخش با بکارگیری نیروهای جدید عملیات صورت می گرفت و توانستیم به اهداف از پیش تعیین شده خودمان برسیم و موفقیت کسب کنیم و در پایان نیز با تصرف منطقه شرهانی این عملیات انجام شد و به این عنوان نام گرفت.

  وی ادامه می دهد: تعداد شهدای ما در عملیات محرم زیادتر و شاخص تر بود و در روز 25 آبان تعداد 370 نفر از شهدای عملیات محرم را در اصفهان تشییع کردند که این نشان از برجستگی شاخص سپاه اسلام بود که برای رسیدن به اهداف خویش حاضر است هر قیمتی را بدهد.

در هر مقطعی از جنگ بعد از عزل بنی صدر، رزمندگان سر از پا نمی شناختند و به دنبال اجرای فرمان امام بودند و تنها نگاه به هدف داشتند که این باعث بالا رفتن انگیزه و روحیه در میان رزمندگان بود همچنین پیروی از فرمان امام یک موضوع مرسوم در میان رزمندگان بود.

احساس است که عشق به امام را در وجود رزمندگان احیا و زنده می کند و باعث می شد عشق و ارادت به امام کمبودهای مربوطه را برطرف کند قطعا همه معتقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگ برگ حماسه آبان اصفهان: بارانی که آتش دشمن را برای رزمندگان سرد کرد

برگ برگ حماسه آبان اصفهان: بارانی که آتش دشمن را برای رزمندگان سرد کرد