مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-18سياسي

برخی پزشکان به راحتی گواهی تغییر جنسیت صادر می کنند


معاون رییس جمهور در امور زنان در دیدار با مدیرحوزه های علمیه با اشاره به این که برخی از پزشکان درپی تغییر ذائقه جوانان، به راحتی گواهی تغییر جنسیت را صادر می کنند گفت برای این افراد تغییر جنسیت صورت نمی گیرد و در اصل مقطوع النسل می شوند و حدود 50 درصد این افراد به خودکشی می رسند.

- معاون رییس جمهور در امور زن و خانواده با اشاره به اینکه در تولید محتوا از ظرفیت حوزه های علمیه بهره مند خواهیم شد، خاطرنشان کرد: در عرصه مطالبات بین المللی نیازمند هماهنگی و همکاری نهادهای حوزوی و دولت هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از حوزه علمیه قم ، خانم انسیه خزعلی، امروز در دیدار آیت الله اعرافی که در دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز دشمن درحال تغییر ذائقه جوانان است، اظهار کرد: متأسفانه برخی از پزشکان نیز در پی این تغییر ذائقه به راحتی گواهی تغییر جنسیت را صادر می کنند.

وی با اشاره به اینکه برای این افراد تغییر جنسیت صورت نمی گیرد و در اصل مقطوع النسل می شوند، مطرح کرد: این موضوع به خوبی برای مراجع تبیین نشده است و حدود 50 درصد این افراد به خودکشی می رسند.

معاون رییس جمهور در امور زن و خانواده از موضوع مشاوره خانواده یاد کرد و گفت: به منظور پیشگیری از بروز مشکلات، طرح مشاوره رایگان در نخستین سال زندگی زوجین را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی پزشکان به راحتی گواهی تغییر جنسیت صادر می کنند

برخی پزشکان به راحتی گواهی تغییر جنسیت صادر می کنند