مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-16بين الملل

صهیونیست ها از وحشت فروپاشی «هابرماس» را به میدان آوردند


انتشار همزمان سخنان رییس یک مؤسسه صهیونیستی و بیانیه یورگن هابرماس شاخص ترین فیلسوف معاصر آلمانی یک گزاره مشترک داشت: «موجودیت صهیونیزم در خطر فروپاشی بسیار بسیار بسیار عظیم قرار گرفته است» - صهیونیست ها از وحشت فروپاشی هابرماس را به میدان آوردند انتشار همزمان سخنان رییس یک مؤسسه صهیونیستی و بیانیه یورگن هابرماس شاخص ترین فیلسوف معاصر آلمانی یک گزاره مشترک داشت: موجودیت صهیونیزم در خطر فروپاشی بسیار بسیار بسیار عظیم قرار گرفته است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جوان در سرمقاله شماره امروز خود به قلم غلامرضا صادقیان نوشت: انتشار همزمان سخنان رییس مؤسسه ای.

دی.

ال که یک مؤسسه صهیونیستی با برنامه کمک به شناخت آسیب های یهودی ستیزی است و بیانیه یورگن هابرماس چهره فلسفی شاخص معاصر آلمان که مشخصاً علیه انفجار یهودی ستیزی در جامعه آلمان پس از تهاجم اسراییل به غزه صادر شده است، یک پیام مشخص دارد: غرب از سرنوشت صهیونیزم به هراس افتاده است .

در این دو سخنرانی و بیانیه وحشت از به خطر افتادن موجودیت صهیونیزم و افتراق ملت های غربی و جوانان یهودی و امریکایی از مانیفست صهیونیزم موج می زند.

هابرماس که چهره ای آشنا در میان دانشگاهیان ایرانی است، بیانیه ای را به همراه یک حقوقدان و یک استاد علوم سیاسی منتشر کرده که سه گزاره از این بیانیه ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها از وحشت فروپاشی «هابرماس» را به میدان آوردند

صهیونیست ها از وحشت فروپاشی «هابرماس» را به میدان آوردند