مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 18:352023-11-05ورزشي

«شهردار قزوین» تابع سیاست های شورا نیست


اعضای شورای شهر قزوین نسبت به این مساله که مدیریت شهری و شخص شهردار، سیاست های شورا را دنبال نمی کنند، انتقادات جدی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، ولی چگینی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین که عصر امروز در سالن جلسات پارلمان محلی برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت منابع انسانی یکی از مهمترین بخش هایی است که سرمایه زیادی از هر سازمانی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: امروز اعضای شورای شهر قزوین نسبت به این مساله که مدیریت شهری و شخص شهردار، سیاست های شورا را دنبال نمی کنند، انتقادات جدی دارند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین، وضعیت مدیریت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری را ضعیف خواند و انتقال حدود 40 درصد از کارکنان این سازمان به مجموعه های دیگر را نشان از شکل گیری بحرانی عمیق برشمرد و گفت: از شهردار قزوین باید سوال کنیم در شهرداری چه خبر است؟ مگر در خصوص عملکرد مدیران و کارکنان ارزشیابی صورت نمی گیرد؟ امپراطوری مدیر سازمان فرهنگی و ورزشی را نمی بینید؟ چگینی خاطرنشان کرد: شورا در انتصابات نقشی ندارد ولی اگر انتصابی درست نباشد برای نمایندگان مردم در شورا قابل قبول نیست.

مدیری که نتواند پرسنل خود را حفظ کند چگونه می خواهد به مردم خدمات ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شهردار قزوین» تابع سیاست های شورا نیست

«شهردار قزوین» تابع سیاست های شورا نیست