مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-01ورزشي

محمد شهنواز خواننده عصرجدید سرانجام مجوز گرفت


محمد شهنواز خواننده خوش صدایی بود که تا نیمه نهایی سومین فصل از برنامه «عصرجدید» توانست پیش برود و علیرغم حذف پیش از فینال، نگاه های بسیاری را به خود جلب کرد.

- محمد شهنواز خواننده خوش صدایی بود که تا نیمه نهایی سومین فصل از برنامه عصرجدید توانست پیش برود و علیرغم حذف پیش از فینال، نگاه های بسیاری را به خود جلب کرد.

خبر آنلاین نوشت: خواننده ای که با درخشش در فصل سوم برنامه عصر جدید توانایی های خود را در عرصه موسیقی نشان داد، به زودی فصل جدید فعالیت های رسمی خود را آغاز خواهد کرد.

محمد شهنواز خواننده خوش صدایی بود که تا نیمه نهایی سومین فصل از برنامه عصرجدید توانست پیش برود و علیرغم حذف پیش از فینال، نگاه های بسیاری را به خود جلب کرد.

او با قدرت بالای اجرای زنده در صحنه عصر جدید نوید تولد و زایش خواننده ای توانمند را به عرصه موسیقی کشور داد و در تمام مراحل حضورش کارن همایونفر (داور عصر جدید) و بسیاری دیگر از اهالی فن، با اشاره به ساختار فنی و اجرای زنده این خواننده، از او حمایت کردند.

محمد شهنواز پس از حضور در عصر جدید آثاری را در صفحات شخصی خود منتشر کرد و در ادامه روند فعالیت های خود، حالا با اخذ مجوز رسمی فعالیت هایش، از اوایل هفته آینده آثار رسمی این خواننده منتشر خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد شهنواز خواننده عصرجدید سرانجام مجوز گرفت

محمد شهنواز خواننده عصرجدید سرانجام مجوز گرفت