مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 15:162023-11-13حوادث

انهدام باند بزرگ قاچاق البسه در ارومیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند بزرگ البسه قاچاق به ارزش بیش از 50 میلیارد ریال با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، خبر داد.

  وی اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطع با قاچاق کالا و برخورد با سودجویان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی جامعه، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از انتقال مقادیری زیادی کالای قاچاق توسط 5 دستگاه خودروی سواری به صورت باند حرفه ای، به شهرستان ارومیه مطلع شدند.

جهانبخش افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران گمنام پلیس امنیت اقتصادی استان، تمامی اعضای این باند و خودروهای متهمان شناسایی و در ورودی ارومیه با عملیات ضربتی پلیس توقیف شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: در بازرسی از خودروهای توقیفی، تعداد 8هزار و 227 ثوب البسه به صورت قاچاق کشف و ضبط شد که ارزش تقریبی آن برابر اعلام کارشناسان مربوطه، 55میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار جهانبخش در پایان با اشاره به اینکه در این خصوص 6نفر متهم دستگیر و 5 دستگاه خودرو توقیف شدند، از شهرونداان گرامی خواست که در افزایش امنیت اجتماعی بیش از پیش با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند بزرگ قاچاق البسه در ارومیه

انهدام باند بزرگ قاچاق البسه در ارومیه