مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-09اقتصادي

وحیدی دستور داد: اختصاص 15 میلیارد تومان برای اصلاح اساسی پل پرچور عباس آباد


وزیر کشور با همراهی استاندار و مدیران و مسئولان ملی، استانی و شهرستانی در غرب مازندران پس از بازدید مناطق سیل زده کلارآباد از مناطق سیل زده روستای پرچور عباس آباد بازدید کرد و دستور اختصاص 15 میلیارد تومان برای اصلاح اساسی این پل را صادر کرد.

- وحیدی دستور داد: اختصاص 15 میلیارد تومان برای اصلاح اساسی پل" پرچور" عباس آباد ایسنا/مازندران وزیر کشور با همراهی استاندار و مدیران و مسئولان ملی، استانی و شهرستانی در غرب مازندران پس از بازدید مناطق سیل زده کلارآباد از مناطق سیل زده روستای پرچور عباس آباد بازدید کرد و دستور اختصاص 15 میلیارد تومان برای اصلاح اساسی این پل را صادر کرد.

‎ احمد وحیدی و هیات همراه صبح امروز 18 آبان ماه، جهت بازدید از مناطق سیل زده غرب مازندران وارد استان شد.

وزیر کشور در بدو ورود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از این سفر، بازدید از مناطق سیل زده مازندران و بررسی اوضاع مناطق است.

وی افزود: گویا سیل اخیر، خساراتی به چند شهرستان مازندران وارد کرد و نگرانی هایی به وجود آورد که نیاز به بررسی و اتخاذ تصمیماتی عاجل دارد.

لازم به ذکر است وزیر کشور پس از ورود به مازندران بلافاصله به مناطق سیل زده رفت و در ابتدا از پل سیل زده پلنگ آبرود کلارآباد بازدید کرد و پس از گفت و گو با مسئولان منطقه در جریان مسائل این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی دستور داد: اختصاص 15 میلیارد تومان برای اصلاح اساسی پل پرچور عباس آباد

وحیدی دستور داد: اختصاص 15 میلیارد تومان برای اصلاح اساسی پل پرچور عباس آباد