مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:222023-11-13بين الملل

نماینده فلسطینی تبار کنگره آمریکا: ساکت نخواهم شد


تنها نماینده فلسطینی تبار کنگره آمریکا در واکنش به تصویب قطعنامه ای در محکومیت مواضع اخیرش درباره جنایات رژیم صهیونیستی گفت، اجازه نخواهد داد او را ساکت کنند.

- تنها نماینده فلسطینی تبار کنگره آمریکا در واکنش به تصویب قطعنامه ای در محکومیت مواضع اخیرش درباره جنایات رژیم صهیونیستی گفت، اجازه نخواهد داد او را ساکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رشیده طلیب، تنها نماینده فلسطینی تبار کنگره آمریکا برخاست تا به قطعنامه ای که اخیرا مجلس نمایندگان در محکومیت مواضع او درباره رژیم صهیونیستی و جنگ غزه تصویب کرد، پاسخ دهد.

به نوشته روزنامه گاردین، طلیب تصویری از سرزمین اصلی خود و مادربزرگش که ساکن کرانه باختری اشغالی است را به دست گرفته و از مواضعش دفاع کرده و گفت: من ساکت نخواهم شد و به شما اجازه نخواهم داد صحبت های من را تحریف کنید.

طلیب با صدایی لرزان تاکید کرد: نمی توانم باور کنم که مجبور به زدن این حرف ها می شوم، اما مردم فلسطین دورانداختنی نیستند.

ایلهان عمر، یک نماینده زن مسلمان دیگر مجلس نمایندگان آمریکا از مینه سوتا تلاش کرد رشیده طلیب را آرام کند.

علاوه بر حمایت تقریبا تمامی نمایندگان جمهوریخواه مجلس نمایندگان از قطعنامه محکومیت رشیده طلیب، 22 دموکرات نیز از این مجازات که یک مرحله قبل از اخراج از مجلس نمایندگان است، حمایت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده فلسطینی تبار کنگره آمریکا: ساکت نخواهم شد

نماینده فلسطینی تبار کنگره آمریکا: ساکت نخواهم شد