مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 16:502023-11-18سياسي

رژیم جعلی صهیونیستی را باید از نفس بیندازیم


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید رژیم صهیونسیتی را زیر چکمه های جبهه مقاومت از نفس بیندازیم و در آینده نزدیک رقم خواهد خورد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید رژیم صهیونسیتی را زیر چکمه های جبهه مقاومت از نفس بیندازیم و در آینده نزدیک رقم خواهد خورد.

آیت الله سید نصیر حسینی روز شنبه 29 آبان ماه 1402 در راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در یاسوج افزود: مردم ایران و ملت های مسلمان دنیا در مقابل جنایت های رژیم صهیونسیتی حماسه خلق کردند.

وی اظهارکرد: مردم فلسطین و غزه در سرزمین مادری خود زندانی و محاصره شدند و آب، غذا و دارو با منت به آنها داده می شود و هر روز زیر بمباران قرار می گیرند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است، خاطرنشان کرد: فلسطین باید از زندگی کردن ذلیلانه خارج می شد و عملیات طوفان الاقصی یک ضرورت بود و فلسطین باید از این شرایط خارج شود.

حسینی با بیان اینکه سرزمین فلسطین مربوط به فلسطینیان و مسلمان است، تصریح کرد: بر همه مسلمانان و انسانهای آزاده واجب و لازم است که در حمایت از مردم فلسطین قیامت کنند و این سکوت را بشکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم جعلی صهیونیستی را باید از نفس بیندازیم

رژیم جعلی صهیونیستی را باید از نفس بیندازیم