مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 09:402023-10-28اجتماعي

چیدمان مهندسی کشمش بر سینه بام خانه باغ های کردستان


در جشن بولاو کشمش های آبدیده را در چیدمانی مهندسی و همتای طبیعت بکر کردستان، بر سینه بام خانه باغ، خرمن و جاهای آفتابگیر قرار داده و نقاشی نعمت پروردگار را به پنجه های مهربان خورشید شهدریز سپرده تا شهد جان میوه را چند برابر بیشتر کرده و خستگی از تن خاک، - چیدمان مهندسی "کشمش" بر سینه بام خانه باغ های کردستان ایسنا/کردستان در جشن "بولاو"کشمش های آبدیده را در چیدمانی مهندسی و همتای طبیعت بکر کردستان، بر سینه بام خانه باغ، خرمن و جاهای آفتابگیر قرار داده و نقاشی نعمت پروردگار را به پنجه های مهربان خورشید شهدریز سپرده تا شهد جان میوه را چند برابر بیشتر کرده و خستگی از تن خاک، تاک و باغدار سخت کوش به در شود.

پاییز فصل اعجاب رنگ، ظهور طعم و تنوع آب و هوایی در دیار کردستان است، دیاری کە باغات و محصولات ارگانیک آن قابلیت صنعتی شدن را دارند.

پاییز در آلبوم افتخارات کردستان، افتخار آمیز و پرمدال ترین فصل، از نظر برداشت، محصولات دامی، کشاورزی و باغات است.

کردستان با وجود دوری از دریا و قرار گرفتن در قلب کوهستانی زاگرس، دارای جغرافیایی حاصل خیز و مردمانی با اراده و سخت کوش است.

در این ناحیه، وجود چهار فصل سال و خاک مرغوبِ دارای پتانسیل باغداری و کشاورزی، شانس تولید انواع محصولات کشاورزی و درختان میوه را به خود اختصاص دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چیدمان مهندسی کشمش بر سینه بام خانه باغ های کردستان

چیدمان مهندسی کشمش بر سینه بام خانه باغ های کردستان