مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 20:452023-10-26ورزشي

کاله فاتح شهرآورد مازنی ها در لیگ برتر بسکتبال


تیم کاله مازندران فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را با پیروزی خانگی در شهرآورد مازنی ها درهفته نخست این مسابقات شروع کرد.

- تیم کاله مازندران در هفته نخست فصل جدید این مسابقات عصر پنجشنبه 4 آبان ماه در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل با نتیجه 83بر 74 برابر تیم تازه لیگ برتری شده آورتا ساری پیروز شد و گام نخست را برای ادامه این مسابقات محکم برداشت.

در این مسابقه که با همراهی حدود یک هزار تماشاگر آملی و رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و سلیمانی مدیرعامل باشگاه کاله مازندران برگزارشد، شاگردان علی آرزومندی در تیم کاله مازندران که تجربه نایب قهرمانی را در کارنامه دارند در این دیدار خانگی، بازی را هجومی شروع کردند.

کاله ای در دست نخست با امتیاز 21 بر 14 از حریف ساروی خود پیش افتادند تا از میهمان خود زهر چشم گرفته باشند.

ساروی ها که برای تکرار شگفتی سازی شان در لیگ دسته یک، با جذب بازیکنان ملی پوش و بومی به دنبال اثبات شایستگی های خود درلیگ برتر بودند در دست دوم بازی را بهتر پیگیری کردند و درنهایت در این دست و نیمه نخست بازی را با تساوی 30 بر 30 به رختکن رفتند.

کاله ای ها که تجربه نایب قهرمانی درفصل گذشته لیگ برتربسکتبال باشگاه های کشور را در کارنامه دارند، نبض بازی را در دست گرفتند، هرچند بازیکنان تیم آورتا سار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاله فاتح شهرآورد مازنی ها در لیگ برتر بسکتبال

کاله فاتح شهرآورد مازنی ها در لیگ برتر بسکتبال