مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:552023-10-30اقتصادي

6 هزار قطعه زمین مسکن ملی در سفر رییس جمهور به کردستان به متقاضیان واگدار می شود


مدیرکل بنیاد مسکن استان کردستان گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به کردستان 6 هزار قطعه زمین مسکن ملی به متقاضیان واگذار می شود.

- سعید رسولی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به بهره برداری از 200 واحد نهضت ملی مسکن شهری همزمان با سفر 2 روزه رییس جمهور در استان، عنوان کرد: این واحدهای مسکونی با اعتباری بالغ بر یک هزار و 300 میلیارد تومان احداث و آماده سازی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کردستان اظهار کرد: همزمان با این سفر 6 هزار قطعه زمین مسکن ملی به متقاضیان واگذار می شود.

به گفته وی، واگذاری یک هزار و 100 قطعه زمین واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیتاز دیگر برنامه های بنیاد مسکن کردستان همزمان با سفر رییس جمهور به استان خواهد بود.

وی افزود: در قانون جهش تولید، بنیاد مسکن به عنوان کارگزار طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر100هزار نفر جمعیت تعیین و کارهای خوبی در استان برای پیشبرد این طرح انجام شده است.

گفتنی است؛ براساس برنامه ریزی های صورت گرفته رییس جمهور بعد از 15 ماه از سفر نخست خود به کردستان قرار است به زودی مهمان مردم کردستان شود.

 در دور دوم سفر رییس جمهور طرح های مهمی همچون پروژه راه آهن، فرودگاه سقز، چندین سد و پروژه کلان دیگر در کردستان به بهره برداری می رسد که بهره برداری از آنها نویدبخش تحولی بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار قطعه زمین مسکن ملی در سفر رییس جمهور به کردستان به متقاضیان واگدار می شود

6 هزار قطعه زمین مسکن ملی در سفر رییس جمهور به کردستان به متقاضیان واگدار می شود