مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-18بين الملل

حضور غیرتمندانه مردم بردسکن درحمایت از کودکان فلسطین


مراسم محوری واجتماع بزرگ حمایت از مردم مظلوم غزه در مقابل جنایت های رژیم سفاک صهیونیستی در مرکز شهرستان بردسکن به میزبانی دفتر حفظ ونشر ارزش های دفاع مقدس وبا هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، مردم غیور بردسکن در این تجمع که  امام جمعه بردسکن، فرماندار واعضای شورای اداری وتامین شرکت داشتند، فریاد مرگ بر اسراییل سر داده و خواستار توجه جهانیان و مدعیان حقوق بشر به نسل کشی فلسطینیان شدند.

 مردم بردسکن همچنین با دردست داشتن پلاکاردهایی از تصاویر جنایت های اسراییل در غزه از جامعه جهانی خواستند تا سکوت خود را در قبال این حملات وحشیانه بشکنند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پرچم کشور فلسطین و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، ضمن ابراز انزجار از رژیم جعلی اسراییل و حامیان آن و همچنین محکومیت حملات وحشیانه صهیونیست ها به زخمی ها و بیماران بی دفاع در بیمارستان های غزه، خواستار برخورد قاطع با صهیونیست های غاصب شدند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازبردسکن، ساعت 15 امروز همگام با سراسر کشور وجهان مردم بردسکن با اجتماع بزرگ  خود  با حمایت از کودکان  غزه  واعلام همبستگی با مردم مظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور غیرتمندانه مردم بردسکن درحمایت از کودکان فلسطین

حضور غیرتمندانه مردم بردسکن درحمایت از کودکان فلسطین