مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:552023-10-25بين الملل

نشریه عبری: در تاریخ یهود ترسو تر از نتانیاهو نبوده است


روزنامه صهیونیستی معاریو شدیدا از بنیامین نتانیاهو به خاطر تردیدش در اجرای حمله زمینی در نوار غزه انتقاد کرده و او را «بزدل ترین رهبری که یهودیان در تاریخ به خود دیده اند»، - روزنامه صهیونیستی معاریو شدیدا از بنیامین نتانیاهو به خاطر تردیدش در اجرای حمله زمینی در نوار غزه انتقاد کرده و او را بزدل ترین رهبری که یهودیان در تاریخ به خود دیده اند ، خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه عبری زبان نوشت: ترسو بودن نتانیاهو در جریان گفت وگوی اخیرش با جمعی از ژنرال های بازنشسته نزدیک به فرماندهی ارتش شامل اسحاق بریک و ایفی ایتام مشخص شد.

اخیرا نشریه العربیه گزارش داد، اسحاق بریک ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی، عملیات احتمالی و غافلگیرانه حماس را پیش از طوفان الاقصی پیش بینی کرده بود.

وی اخیرا در دیدار با نتانیاهو، شخصا در مورد تله تهاجم به غزه و احتمال تبدیل آن به فاجعه ای با بهایی گزاف هشدار داد.

به نوشته معاریو، بریک اخیرا در دو دیدار با نتانیاهو تلاش کرد او را از حمله زمینی به غزه بدون جواب دادن به چند سوال اساسی شامل اهداف اصلی چنین حمله ای و برآورد درباره مدت زمان عملیات و تلفات احتمالی آن و بررسی احتمالات درباره تشدید جنگ در چند جبهه بازدارد اما این هشدارها تنها باعث خشم نتانیاهو شد و او به دلیل ترس و تردید هنوز قادر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریه عبری: در تاریخ یهود ترسو تر از نتانیاهو نبوده است

نشریه عبری: در تاریخ یهود ترسو تر از نتانیاهو نبوده است