مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 20:002023-11-12سياسي

رسانه بیشترین تاثیر را در بیداری ملت ها دارد


فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: امروز رسانه بیشترین تاثیر را در بیداری ملت ها و افشاگری واقعیت های در حال اتفاق در جهان دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: امروز رسانه بیشترین تاثیر را در بیداری ملت ها و افشاگری واقعیت های در حال اتفاق در جهان دارد.

سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان امروز یکشنبه 21 آبان، در جلسه کمیته فضای مجازی و رسانه قرارگاه جهاد تبیین استان، به نقش مهم رسانه اشاره کرد و گفت: رسانه عرصه ای مهم و مجموعه ای است که می تواند زبان گویا بسیاری از واقعیت های تاریخی باشد.

وی اظهارکرد: نقش رسانه در جهاد تبیین یک نقش بی بدیل و تاثیر گذار است.

سردار مهدوی گفت: امروز دشمن صهیونیستی با کودک کشی، نسل کشی و هزاران جنایتی که در حق انسان های بی دفاع و مظلوم غزه انجام می دهد و سعی دارد که مانع از انعکاس این جنایات ها به دنیا می شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) افزود: دشمن صهیونیستی و غربی ها از واقعیت های موجود در صحنه ترس دارند چون اگر واقعیت جنایت های آنها در دنیا منعکس شود، قطعا روند دروغ گویی آنها به دنیا افشاء خواهد شد.

وی ادامه داد: افشای حقیقت این است که رژیم صهیونیستی و غربی ها سالیان سال به نسل های مختلف جهان دروغ گفتند و دروغ و نیرنگ حاکمیت خود در دنیا را ادامه دادند و امروز می خواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه بیشترین تاثیر را در بیداری ملت ها دارد

رسانه بیشترین تاثیر را در بیداری ملت ها دارد