مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-07اقتصادي

مانع زدایی از مسیر معادن خراسان جنوبی


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از پیگیری های استان برای مانع زدایی از مسیر معادن در دویست و هشتاد و هفتمین کمیته تخصصی هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار خبرداد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از پیگیری های استان برای مانع زدایی از مسیر معادن در دویست و هشتاد و هفتمین کمیته تخصصی هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار خبرداد.

مرتضی ذاکریان، امروز سه شنبه، 16 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی هفته جاری دویست و هشتاد و هفتمین جلسه کمیته تخصصی هیأت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، اظهار کرد: بخش معدن از پیشران های اقتصادی خراسان جنوبی است که برای مانع زدایی از مسیر معادن استان در این کمیته پیشنهاداتی از سوی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ارائه شد.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی به عنوان یکی از پنج استان معدنی کشور دارای قابلیت های معدنی قابل توجهی است، بیان داشت: تنوع مواد معدنی در این استان 57 ماده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبیبا اشاره ماده 24 قانون معادن اظهار کرد: استعلام از دستگاه های اجرایی ذی ربط، توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و فقط یک بار برای صدور پروانه اکتشاف باید انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانع زدایی از مسیر معادن خراسان جنوبی

مانع زدایی از مسیر معادن خراسان جنوبی