مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:152023-10-28اقتصادي

43 باب کارگاه بنیاد تعاون زندانیان استان تهران دایر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا تقی پور ضمن اشاره به فعالیت های این مرکز طی سال های اخیر گفت: اشتغال و حرفه آموزی از اولویت های اساسی سازمان زندان ها است و با همکاری اداره کل زندان های استان، - مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران با ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز اظهار داشت: طی شش ماه نخست سال جاری در مجموع 17 میلیارد تومان به مددجویان شاغل در زندان های استان تهران پرداخت شده که این رقم نسبت به همین مدت در سال 1401 رشدی بالغ بر یک و نیم درصد داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا تقی پور ضمن اشاره به فعالیت های این مرکز طی سال های اخیر گفت: اشتغال و حرفه آموزی از اولویت های اساسی سازمان زندان ها است و با همکاری اداره کل زندان های استان، با جدیت در مراکز تابعه اجراء می شود.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران تصریح کرد: با توسعه کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی و همچنین تعدد رشته های کسب و کار، در حال حاضر 43 باب کارگاه در سطح زندان های استان دایر است و مددجویان بیشتری شغلی در پیش گرفته اند.

وی افزود: برخی از مددجویان در گذشته، امکان یا فرصت حرفه آموزی نداشتند و بر اثر بیکاری دست به ارتکاب جرایمی مانند سرقت یا خرید و فروش مواد مخدر زده اند، اما زندان این زمینه را فراهم کرده که به صورت رایگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43 باب کارگاه بنیاد تعاون زندانیان استان تهران دایر است

43 باب کارگاه بنیاد تعاون زندانیان استان تهران دایر است