مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-14حوادث

انهدام باند جعل اسناد رسمی به منظور دریافت وام ازدواج در ساری


با تلاش ماموران حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، باند جعل اسناد رسمی برای دریافت وام ازدواج، در ساری منهدم و یکی از متهمان پرونده در راستای قرار تامین کیفری صادره، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، تلاش ماموران حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، باند جعل اسناد رسمی برای دریافت وام ازدواج، در ساری منهدم و یکی از متهمان پرونده در راستای قرار تامین کیفری صادره، روانه زندان شد.

حجت الاسلام محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران در خصوص این پرونده اظهار کرد: شخصی با مراجعه به یکی از دفاتر ازدواج و طلاق در ساری و ارائه تعداد 174 فقره شناسنامه درخواست اجرای ثبت واقعه ازدواج را داشته است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به دفتر ازدواج موصوف، مراجعه و با بررسی مستندات موجود و استعلام از اداره کل ثبت احوال استان، مطلع شدند که طلاق هیچ یک از زوجین در سامانه مربوط ثبت نشده و حتی آرای طلاق مندرج در طلاق نامه و آثار مهرهای مندرج در ذیل آن، ساختگی و فاقد هرگونه اعتبار قانونی بوده است.

رییس کل دادگستری مازندران بیان کرد: اظهارات شخص مذکور و چند نفر از مرتبطان، حکایت از آن دارد که کلیه شناسنامه ها توسط شخص دیگری جمع آوری و جهت ثبت مجدد واقعه ازدواج و اخذ وام به مرکز استان ارسال شد و این در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند جعل اسناد رسمی به منظور دریافت وام ازدواج در ساری

انهدام باند جعل اسناد رسمی به منظور دریافت وام ازدواج در ساری