مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 21:252023-11-02حوادث

شهربابک میزبان دومین المپیاد علمی و عملیاتی آتش نشانان شرکت مس


دومین المپیاد علمی و عملیاتی آتش نشانان صنعت مس با حضور 6 تیم آتش از مجتمع های سه گانه شرکت ملی صنایع مس ایران در روزهای 8 و 9 آبان ماه به میزبانی مجتمع مس شهربابک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مس پرس، جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور، مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمان، فرماندار و سایر مسئولین شهرستان شهربابک، مدیر منطقه آتش نشانی و رییس انجمن صنفی آتش نشانان خراسان رضوی و مدیران HSE مجتمع های سه گانه در این رویداد حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، هر یک از مجتمع های شهر بابک، سرچشمه و سونگون در قالب دو تیم (الف) و (ب) به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان تیم های آتشنشانی مجتمع شهربابک (ب)، مجتمع سرچشمه (الف) و مجتمع سرچشمه (ب) به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

تیم مجتمع مس سونگون نیز به عنوان تیم با اخلاق این دوره از مسابقات انتخاب شد و توانست جام اخلاق این المپیاد را بدست آورد.

همچنین علیرضا بهمن آبادی مدیر محیط زیست، بهداشت و ایمنی شرکت ملی صنایع مس ایران در آیین اختتامیه دومین المپیاد آتش نشانان صنعت مس با عنوان این که فضای همدلی و دوستی این المپیاد ستودنی است، گفت: تلاش، اشتراک تجربیات، رقابت سالم، تمرین فعالیت های تیمی در فضای همدلی و دوستی بهترین نتیجه ای است که می توان از برگزاری این المپیاد به آن اشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهربابک میزبان دومین المپیاد علمی و عملیاتی آتش نشانان شرکت مس

شهربابک میزبان دومین المپیاد علمی و عملیاتی آتش نشانان شرکت مس