مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 18:372023-10-29اقتصادي

شهرستان جلفا با 4 اثر ثبت جهانی و 40 اثر ثبت ملی


معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: در منطقه 4 اثر ثبت جهانی و بیش از 40 اثر ثبت ملی وجود دارد و علاوه بر این ژئوپارک ارس نیز امسال به ثبت جهانی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جلفا، محسن محمدزاده عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های جشنواره انار ارس، اظهار داشت: در راستای رویدادسازی برای جذب مسافران و گردشگران در نیمه دوم سالجاری، جشنواره انار ارس همراه با برنامه های متعدد فرهنگی و تفریحی نهم لغایت 12 آبان ماه در منطقه آزاد ارس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری این رویداد با شعار لذت سفر، تفریح و خرید، خاطرنشان ساخت: جشن ثبت جهانی کاروانسرای خواجه نظر با حضور بازیگران سینما، جشنواره اقوام ایرانی، جشن انار در حمام کردشت، نمایشگاه صنایع دستی و محصولات باغی، اجرای موسیقی صحنه ای توسط خوانندگان سرشناس، اجرای برنامه کودک با حضور گروه تلویزیونی، برپایی نمایشگاه خودروهای کلاسیک و همایش کشوری صعود به قله ژئوسایت کیامکی از جمله برنامه هایی است که در جشنواره انار ارس به اجرا در می آید.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس یادآور شد: در منطقه 4 اثر ثبت جهانی و بیش از 40 اثر ثبت ملی وجود دارد و علاوه بر این ژئوپارک ارس نیز امسال به ثبت جهانی رسید و باتوجه به تقویت زیرساخت ها و افزایش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان جلفا با 4 اثر ثبت جهانی و 40 اثر ثبت ملی

شهرستان جلفا با 4 اثر ثبت جهانی و 40 اثر ثبت ملی