مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-16بين الملل

آفریقای جنوبی رژیم صهیونیستی را به دیوان کیفری بین المللی ارجاع داد


سیریل رامافوسا، رییس جمهوری آفریقای جنوبی گفت که کشورش برای تحقیق درباره جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه به دادگاه کیفری بین المللی مراجعه کرده است.

- سیریل رامافوسا، رییس جمهوری آفریقای جنوبی گفت که کشورش برای تحقیق درباره جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه به دادگاه کیفری بین المللی مراجعه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اقدام در حالی صورت می گیرد که انتظار می رود قانونگذاران آفریقای جنوبی امروز (پنج شنبه) درباره طرحی که خواستار تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در آفریقای جنوبی و قطع کلیه روابط دیپلماتیک با تل آویو تا زمان موافقت آن با آتش بس است، بحث کنند.

رامافوسا گفت آفریقای جنوبی معتقد است که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب جنایات جنگی و نسل کشی می شود، جایی که هزاران فلسطینی به شهادت رسیده و بیمارستان ها و زیرساخت های عمومی ویران شده اند.

سیریل رامافوسا در جریان سفر به قطر گفت: ما در آفریقای جنوبی، به همراه بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر جهان، کل این اقدام کابینه اسراییل را به دادگاه کیفری بین المللی ارجاع داده ایم.

او اضافه کرد: ما اسراییل را ارجاع داده ایم، زیرا معتقدیم جنایات جنگی در آنجا انجام می شود و البته ما اقداماتی را که قبلاً توسط حماس انجام شده بود نمی پذیریم، اما به طور مشابه اقداماتی را که در حال حاضر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفریقای جنوبی رژیم صهیونیستی را به دیوان کیفری بین المللی ارجاع داد

آفریقای جنوبی رژیم صهیونیستی را به دیوان کیفری بین المللی ارجاع داد