مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 17:502023-10-30سياسي

رزمندگان فلسطینی زمینه سقوط رژیم اشغالگر قدس را فراهم کردند


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: امروز گردهم آمدیم تا به مقام معظم رهبری اعلام کنیم مانند شهید محمد حسین فهمیده و سایر شهیدان برای دفاع از عظمت و بزرگی مردم ایران و جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین آماده جان فشانی و بذل جان هستیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان سرتیپ پاسدار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در رزمایش میثاق با ولایت بسیج دانش آموزی در دانشگاه افسری امیرالمومنین(ع) نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: از مقابل دانش آموزان که عبور می کردم خاطره شهیدان محمد حسین فهمیده، مهرداد عزیزالهی، مرحمت والا زاده، بهنام محمدی و زینب کمالی در ذهنم زنده شد، کسانی که تمام سرمایه خود را در کف اخلاص قرار دادند تا شرف و عظمت آبروی ملت ایران را در برابر تهاجم استکبار جهانی حفظ کنند و به جهان نشان دهند.

وی افزود: کسانی که با توسل به اسلام ناب برای جهان اسلام بالاخص رزمندگان فلسطینی شرایطی را رقم زدند که امروز زمینه سقوط رژیم اشغالگر قدس و پشتیبان و حامیان آن ها را فراهم کردند.

فدا تصریح کرد: محمد حسین فهمیده با پرتاب نارنجک و جانفشانی و ایثارگری انگیزه ای شد برای نوجوانان فلسطینی که امروز در مقابل بمباران وحشیانه دشمن می ایستند و مقاوم هستند و شرایطی را رقم می زنند که دشمن را به عجز و ناتوانی درآورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمندگان فلسطینی زمینه سقوط رژیم اشغالگر قدس را فراهم کردند

رزمندگان فلسطینی زمینه سقوط رژیم اشغالگر قدس را فراهم کردند