مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 20:102023-10-27ورزشي

پتانسیل صدردرصدی برای صعود به لیگ برتر را در اختیار نداریم


سرمربی تیم فوتبال مس سونگون ورزقان می گوید این تیم برای صعود تلاش می کند اما پتانسیل صددرصدی برای رقم زدن این اتفاق را در اختیار ندارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرمربی تیم فوتبال مس سونگون ورزقان می گوید این تیم برای صعود تلاش می کند اما پتانسیل صددرصدی برای رقم زدن این اتفاق را در اختیار ندارد.

یوسف بخشی زاده روز جمعه 5 آبان ماه، پس از تساوی تیمش برابر آریو اسلامشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و در چند هفته اخیر چنین بازی ندیده بودم، بازی حتی می توانست چهار بر چهار یا پنج بر پنج شود.

او ادامه داد: یک پنالتی در نیمه اول برای ما اعلام نشد و داور در دقایق پایانی پنالتی به نفع آریو اسلامشهر اعلام کرد که اصلا خطا نبود.

بخشی زاده گفت: بچه ها استرس داشتند و با توجه به چهار باخت در بحران به سر می بردیم، اگر بازی را می بردیم عالی می شد، اما داور این اجازه را نداد؛ از بازی خوب بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال مس سونگون ورزقان افزود: تیمی که چهار بازی متوالی ببازد دچار استرس می شود و خروج از این شرایط زمان بر است.

انشاالله تیم ما بر می گردد، هیچ گاه برای مساوی به میدان نمی رویم و می خواهیم بازی خوب، تماشاگر پسند و جوانمردانه ای ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل صدردرصدی برای صعود به لیگ برتر را در اختیار نداریم

پتانسیل صدردرصدی برای صعود به لیگ برتر را در اختیار نداریم