مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 13:302023-10-31سياسي

راه اندازی 40 پایگاه بسیج دانش آموزی در مدارس غیردولتی کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:همزمان با سراسر کشور 40 پایگاه بسیج دانش آموزی در مدارس غیر دولتی استان راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حسنعلی عزت خواه در مراسم نمادین راه اندازی پایگاه بسیج دانش آموزی که همزمان با سراسر کشور به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده در قالب طرح رویداد ملی چفیه های بهشتی در مدرسه غیردولتی پیروزی یاسوج برگزار شد افزود:از مجموع هزار و 358 پایگاه بسیج دانش آموزی راه اندازی شده در مدارس غیردولتی سراسر کشور 40 پایگاه آن در مدارس غیرانتفاعی استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شده است.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره دانش آموز بسیجی شهید محمد حسین فهمیده گفت: حسین فهمیده دانش آموز شجاع و فداکاری بود که در دفاع از میهن و ارزش های انقلاب اسلامی جان خود را داد تا درخت انقلاب به ثمر بنشیند و امروز روح بلند و جاودانه او در میلیون ها دانش آموز در سراسر کشور متبلور شده است.

عزت خواه با بیان اینکه راه اندازی تشکل های دانش آموزی همچون بسیج دانش آموزی می تواند فرزندان این سرزمین را در کنار یکدیگر همدل و متحد نماید افزود: حفظ ارزش ها،ارتقا سطح معرفت دینی و بصیرت سیاسی دانش آموزان و نیز ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی در بین آنان از مهمترین اهداف تشکیل و راه اندازی پایگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 40 پایگاه بسیج دانش آموزی در مدارس غیردولتی کهگیلویه و بویراحمد

راه اندازی 40 پایگاه بسیج دانش آموزی در مدارس غیردولتی کهگیلویه و بویراحمد