مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 02:352023-10-22پزشكي

پنج دلیل مهم برای اینکه فرزندتان را به ورزش و فعالیت های گروهی تشویق کنید؟


کودکان می توانند مهارت های اجتماعی و رهبری را از فعالیت های دیگر مانند شرکت در اردوهای تابستانی، گروه های بازیگری، یا نوازندگی در گروه موسیقی مدرسه، - کودکان می توانند مهارت های اجتماعی و رهبری را از فعالیت های دیگر مانند شرکت در اردوهای تابستانی، گروه های بازیگری، یا نوازندگی در گروه موسیقی مدرسه، نیز کسب کنند، زیرا این مزایا فقط به ورزش یا فعالیت های بدنی محدود نمی شود.

اهمیت شرکت کودکان در ورزش ها و فعالیت های گروهی فراتر از فواید سلامت جسمی است که مزایای اجتماعی و عاطفی را برایشان فراهم می کند، زیرا ورزش یک راه عالی برای تعامل اجتماعی میان کودکان است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، دکتر متیو ساکو، روانشناس سلامت و ورزش، می گوید: مزایای بارز ورزش، فعالیت بدنی است، به ویژه در زمان کنونی که کودکان زمان زیادی را صرف تماشای صفحه نمایش می کنند.

همچنین فواید اجتماعی و عاطفی فراوان دارد.

  دکتر متیو، روانشناس کلینیک کلیولند در آمریکا، در مصاحبه با خبرگزاری آلمان، پنج دلیل مهم را مرور می کند که از طریق آن ورزش های گروهی می تواند در آماده سازی کودکان برای دستیابی به دستاوردهای بزرگ زندگی، چه در دوران کودکی و چه بعد از آن، کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج دلیل مهم برای اینکه فرزندتان را به ورزش و فعالیت های گروهی تشویق کنید؟

پنج دلیل مهم برای اینکه فرزندتان را به ورزش و فعالیت های گروهی تشویق کنید؟