مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-13اقتصادي

جابجایی مسکن ملی از اسلامشهر به رباط کریم منتفی شد


مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، گفت: الزام جابه جایی تعدادی از متقاضیان نهضت مسکن ملی از اسلامشهر به رباط کریم که از طریق پیامک به آن ها اطلاع رسانی شده بود، - منتفی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از اختیاری شدن جابه جایی متقاضیان نهضت ملی مسکن اسلام شهر به رباط کریم و حل مشکل تأمین زمین مورد نیاز خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، طی روز های اخیر اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامکی به شرح زیر از عدم تأمین زمین مناسب نهضت ملی مسکن در اسلام شهر و انتقال متقاضیان این طرح به رباط کریم خبر داده بود؛   متقاضی محترم طرح نهضت ملی مسکن، با عنایت به عدم تأمین اراضی مناسب در شهرستان اسلام شهر و با توجه به وجود ظرفیت خالی در شهرستان مجاور به شهرستان رباط کریم انتقال داده می شوید.

  متقضی است در صورت عدم تمایل به ساماندهی در شهرستان مذکور جهت انصراف حداکثر تا تاریخ 1402/08/30 به اداره راه و شهرسازی اسلام شهر واقع در شهرک قائمیه مراجعه کنید، اداره کل راه و شهرسازی استان تهران   اداره کل راه و شهرسازی تهران در خصوص ارسال پیامک جابه جایی متقاضیان نهضت ملی مسکن اسلام شهر به رباط کریم اعلام کرد: 5500 نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در جنوب غرب تهران یعنی اسلام شهر و رباط کریم تأییدیه نهایی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی مسکن ملی از اسلامشهر به رباط کریم منتفی شد

جابجایی مسکن ملی از اسلامشهر به رباط کریم منتفی شد