مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 21:002023-11-06اقتصادي

افزایش 26 درصدی استقبال مسافران از پروازهای فرودگاه خرم آباد


استقبال مسافران از پروازهای این فرودگاه طی هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 26 درصد افزایش یافته است و به بیش از 31 هزار نفر رسید.

- ایسنا/لرستان مدیر فرودگاه شهدای خرم آباد گفت: استقبال مسافران از پروازهای این فرودگاه طی هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 26 درصد افزایش یافته است و به بیش از 31 هزار نفر رسید.

علی کاملی امروز، پانزدهم آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی هفت ماهه امسال 31 هزار و 979 نفر از طریق پروازهای داخلی و 198 نفر نیز به مقصد نجف جابجا شده اند که در مجموع افزایش 26 درصدی داشته است.

وی افزود: 400 سورتی پرواز مسافری در مسیر تهران - خرم آباد - تهران، پروازهای چارتری در مسیر کرمان و شیراز و دو سورتی پرواز در مسیر خرم آباد به نجف و بالعکس طی مدت یاد شده توسط شرکت های ایران ایر، ماهان، پویا و پارس ایر انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد افزایش نشان می دهد.

کاملی با اشاره به جابجایی 201 تن بار از طریق پروازهای فرودگاه خرم آباد طی هفت ماهه امسال تأکید کرد: این رقم نیز نسبت به مدت مشابه پارسال 29 درصد بیشتر شده است.

مدیر فرودگاه شهدای شهرستان خرم آباد اضافه کرد: این فرودگاه آمادگی لازم برای برقراری پروازهای سیاحتی و زیارتی به شهرهای مختلف و اماکن مقدسه، داخلی و خارجی را داشته و با توجه به وضعیت استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 26 درصدی استقبال مسافران از پروازهای فرودگاه خرم آباد

افزایش 26 درصدی استقبال مسافران از پروازهای فرودگاه خرم آباد