مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 16:152023-10-28سياسي

رمضان شریف: رژیم صهیونیستی در نبرد نظامی و رسانه ای شکست خورده است


رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز با بیان این که رژیم صهیونیستی هم در نبرد نظامی و هم جنگ رسانه ای شکست خورده، بر ضرورت تداوم حمایت های مردمی از رزمندگان جبهه مقاومت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، رمضان شریف رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه ای که امروز 6 آبان 1402 در دفتر مرکزی این شورا برگزار شد، با تاکید بر تداوم حضور مردم برای پشتیبانی از رزمندگان فلسطینی گفت: حضرت امام خمینی(ره) از سال های قبل از انقلاب و ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با نگاه ویژه ای که به مسأله فلسطین به عنوان موضوع مشترک میان همه مسلمانان جهان داشتند، ضرورت حمایت از مردم مظلوم فلسطین را برای مردم و امت اسلام بیان کردند و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز همواره بر این موضوع تاکید کرده اند.

وی افزود: امروز شاهدیم که منطق و موضع گیری درست نظام جمهوری اسلامی در مورد فلسطین، برای دنیا آشکار شده و گذشت زمان اثبات کرده است که این موضع گیری، یک منطق دقیق و حساب شده و برآمده از فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) است.

رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه، ماهیت اصلی و خوی وحشیگری رژیم صهیونیستی، امروز برای همه مردم جهان آشکار شده است اظهار داشت: همانطور که امام راحل بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمضان شریف: رژیم صهیونیستی در نبرد نظامی و رسانه ای شکست خورده است

رمضان شریف: رژیم صهیونیستی در نبرد نظامی و رسانه ای شکست خورده است