مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 18:102023-10-25حوادث

کشف بیش از 10 هزار لیتر کود مایع قاچاق در شهرستان پارس آباد


فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد از کشف 10 هزار و 888 لیتر کود مایع قاچاق و تقلبی در بازرسی از یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز محمودی، عصر امروز در جمع خبرنگاران قاچاق کالا را یکی از آفات و موانع مهم در مسیر تولید ملی دانسته و اظهار کرد: 10 هزار و 888 لیتر کود مایع قاچاق و تقلبی در بازرسی از یک واحد صنفی در شهرستان پارس آباد کشف شد و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع می کند.

وی در ادامه به دریافت گزارش های مردمی مبنی بر دپوی کود مایع توسط متصدی یک واحد صنفی در شهر پارس آباد و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام بررسی های لازم و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضایی و تشکیل اکیپ عملیاتی با همراهی نماینده و کارشناس اداره آب و خاک به آدرس این مغازه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد از کشف کود مایع قاچاق و تقلبی در بازرسی از این مغازه، با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را 11 میلیارد ریال برآورد کردند؛ افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

محمودی در پایان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب قاچاق کالا توسط افراد سودجو، مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 10 هزار لیتر کود مایع قاچاق در شهرستان پارس آباد

کشف بیش از 10 هزار لیتر کود مایع قاچاق در شهرستان پارس آباد