مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 21:352023-11-02اقتصادي

کسری آرد موردنیاز نانوایی های سرخس از مازاد استان تامین می شود


با توجه به اینکه جمعیت سرریزی در شهرستان داریم مقرر شد کسری آرد مورد نیاز شهرستان از طریق مازاد استان تامین شود تا از شلوغی صف های نانوایی ها کاسته شود.

- محمدعلی رهنما در گفت وگو با خبرنگار فارس در سرخس با اشاره به مصوبات کارگروه تنظیم بازار سرخس، اظهار کرد: یکی از مصوبات مربوط به قیمت آرد نانوایی های آزاد پز شهرستان بود که طبق مصوبه استان، نانوایی های شهرستان نیز براساس همان وزن و قیمت نرخنامه را باید رعایت کنند و سه واحد نانوایی آزادپزی که در شهرستان داریم طبق مصوبه نان را کیلویی 23 هزار تومان به همشهریان عرضه کنند.

مدیر جهاد کشاورزی به تامین آرد در سطح شهرستان اشاره و عنوان کرد: با توجه به اینکه جمعیت سرریزی در شهرستان داریم و مکاتبات جهاد کشاورزی با فرمانداری و پیگیری فرمانداری سرخس از استانداری و اداره غله، مقرر شد کسری آرد مورد نیاز شهرستان از طریق مازاد استان تامین شود تا از شلوغی صف های نانوایی ها کاسته شود.

وی همچنین به سقف تراکنش دستگاه های نانوایی ها اشاره و اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت نان از 1200 تومان به 1700 تومان مقرر شد که سقف تراکنش دستگاه های نانینو هم به همان نسبت افزایش پیدا کند تا برای هر فرد برای هر روز تعداد نان دریافتی افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسری آرد موردنیاز نانوایی های سرخس از مازاد استان تامین می شود

کسری آرد موردنیاز نانوایی های سرخس از مازاد استان تامین می شود