مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-10اقتصادي

اختصاص 500 میلیارد تومان برای طرح های تغذیه مصنوعی خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: اجرای طرح تغذیه مصنوعی یکی از راهکارهای مدیریت آب در استان است که در سفر رییس جمهور بیش از 500 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح ها اختصاص یافته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: اجرای طرح تغذیه مصنوعی یکی از راهکارهای مدیریت آب در استان است که در سفر رییس جمهور بیش از 500 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح ها اختصاص یافته است.

علیرضا عباس زاده، امروز جمعه 19 آبان گفت: در حال حاضر بیش از 6 طرح تغذیه مصنوعی در خراسان جنوبی در دست اجراست.

وی با اشاره به بحران کم آبی و خشکسالی های مستمر و چندین ساله در خراسان جنوبی گفت: باید در اینچنین شرایطی مدیریت بیشتری در زمینه منابع آبی به خصوص در خطه خشک خراسان جنوبی داشته باشیم و در این زمینه باید تدابیر ویژه صورت گیرد.

معاون استاندار به حکمرانی موضوع آب در سطح جهان و کشور اشاره کرد و گفت: در خیلی از کشورها، استان ها و شهرها و حتی روستاها موضوع تنازع و درگیری بین مردم و جوامع بشری موضوع تأمین آب است که نشان از اهمیت این موضوع دارد.

عباس زاه بیان کرد: ما در خراسان جنوبی در اقلیمی خشک و بیابانی و همجوار با کویر لوت زندگی می کنیم، پس شرایط بدتری در تأمین آب نسبت به سایر استان ها داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 500 میلیارد تومان برای طرح های تغذیه مصنوعی خراسان جنوبی

اختصاص 500 میلیارد تومان برای طرح های تغذیه مصنوعی خراسان جنوبی