مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 16:412023-11-18سياسي

فریادی که لرزه بر تن دشمنان انداخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، حوالی ساعت 9 صبح 27 آبان ماه مسیر های منتهی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز  بسته شده و سیلی از مردمان این کلان شهر به سمت حرم مطهر شاهچراغ (ع) روانه شدند.

مردمی که نوع دوستی ، آزادگی و جهاد را از سالیان جنگ تحمیلی در ذهن و خاطر داشتند همراه با نسل چهارمی های انقلاب دوشادوش یکدیگر به سمت حرم مطهر شاهچراغ(ع) در حال حرکت بودند و این اقدام مردمی تنها یک کلید واژه مشترک داشت و آن هم مردم مظلوم فلسطین و غزه است.

در میان افراد حاضر در میان جمعیت دانش آموزان نیز دیده می شدند که اکنون باید در مدارس در حال تحصیل علم باشند اما با توجه به شرایط ویژه ای که در فلسطین و غزه در جریان است  حمایت از مردم مظلوم فلسطین را مغتنم شمرده و با مشت های گره کرده خود را برای فریاد بر علیه دشمنان اسلام آمده می کردند.

کم کم با نزدیک شدن به ساعت 9 و 30 دقیقه صبح اقشار مختلف مردم به صحن حرم مطهر شاهچراغ (ع) رسیدند و اجتماع پر شور مردم شیراز در دفاع از مردم مظلوم فلسطین شکل گرفت.

حضور دانش آموزان ، دانشجویان ، کارمندان ، مدیران و آحاد مختلف مردم در این اجتماع بزرگ تنها یک پیام برای دشمنان اسلام داشت و آن هم این بود که مردم استان فارس و ایران اسلامی هیچگاه حاضر به پذیرش ظلم در کشور های اسلامی نیستند و همواره از مظلومان حمایت خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریادی که لرزه بر تن دشمنان انداخت

فریادی که لرزه بر تن دشمنان انداخت