مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-19اقتصادي

کجای کار پروژه 504 واحدی مسکن ساوه می لنگد؟


504 خانواده متقاضی احداث مسکن در ساوه که از سه سال قبل طی قراردادی با یک شرکت سازنده مسکن امیدوار شده بودند که ظرف مدت حداکثر دو سال صاحب سرپناه شوند، - ایسنا/مرکزی 504 خانواده متقاضی احداث مسکن در ساوه که از سه سال قبل طی قراردادی با یک شرکت سازنده مسکن امیدوار شده بودند که ظرف مدت حداکثر دو سال صاحب سرپناه شوند، حالا با گذشت سه سال نه تنها خانه دار نشده اند، بلکه همچنان منتظر صدور پروانه برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه و چشم انتظار کلنگی هستند که یک روز بالاخره به زمین بخورد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر شرکت سپند بتن موسوم به مسکن خبازان مدعی است که پیگیری های متعددی برای اخذ پروانه ساخت انجام داده، اما در این سال ها شهرداری ساوه به دلایلی از صدور پروانه خودداری کرده است.

به گفته وی، در این مدت متقاضیان با تشکیل چندین تجمع اعتراضی در تهران، مرکز استان و ساوه خواستار تعیین تکلیف خود و رفع تعارضاتی شده اند که گویا بین شهرداری ساوه با اداره کل راه و شهرسازی و سایر مراجع ذیصلاح وجود دارد.

اخیرا در حاشیه برگزاری دومین جشنواره ملی تولید و صادرات انار ساوه، تعدادی از متقاضیان، حضور وزیر میراث فرهنگی در این شهر را غنیمت شمردند و از او خواستند که به عنوان نماینده دولت صدای آنها را به گوش رییس جمهور برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کجای کار پروژه 504 واحدی مسکن ساوه می لنگد؟

کجای کار پروژه 504 واحدی مسکن ساوه می لنگد؟