مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-02اقتصادي

گل های زینتی آمل، زینت بخش بازار اورآسیا


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل، از افزایش حجم صادرات تولیدی گلخانه ای این شهرستان از جمله گل و گیاهان زینتی و آپارتمانی به بازارهای کشورهای حوزه اورآسیا و خلیج فارس خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل، از افزایش حجم صادرات تولیدی گلخانه ای این شهرستان از جمله گل و گیاهان زینتی و آپارتمانی به بازارهای کشورهای حوزه اورآسیا و خلیج فارس خبر داد.

مهرداد فولاد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: بخشی از محصولات تولیدی گلخانه ای شهرستان آمل که بیش از یک میلیون و200 هزار شاخه و اصله گل و گیاهان زینتی در سال برآورد می شود، به بازارهای هدف حوزه خلیج فارس و اوراسیا صادر می شود.

وی، میزان تولید انوع گل و گیاهان و درختچه های زینتی در شهرستان آمل را سالانه بیش از 67 میلیون شاخه و اصله اعلام کرد و افزود: این میزان توسط بیش از 431 تولیدکننده در بیش از 122 هکتار فضای بسته و باز گلخانه ای در این شهرستان تولید و به بازارهای مصرف عرضه می کنند.

مدیر جهاد کشاورزی آمل با بیان اینکه درحال حاضر بیش از یک هزار نفر به طور مستقیم در تولید گل و گیاهان زینتی در شهرستان آمل مشغول به کار هستند و در این بخش اشتغال دارند، تصریح کرد: بیشتر تولیدات گلخانه داران آملی در بازار مازندران و تهران عرضه و مصرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل های زینتی آمل، زینت بخش بازار اورآسیا

گل های زینتی آمل، زینت بخش بازار اورآسیا