مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 18:052023-10-31اجتماعي

شهردار: شهرداری خرم آباد گامی مبتنی بر دانش بر می دارد


شهرداری خرم آباد با اجرای طرح روسازه اسفنجی در سطح شهر برای اولین بار در تاریخ خود می خواهد کاری مبتنی بر دانش را انجام دهد.

- رونمایی از طرح نوآورانه روسازی اسفنجی واحد فناور جهاد دانشگاهی لرستان؛ شهردار: شهرداری خرم آباد گامی مبتنی بر دانش بر می دارد ایسنا/لرستان شهردار خرم آباد گفت: شهرداری خرم آباد با اجرای طرح روسازه اسفنجی در سطح شهر برای اولین بار در تاریخ خود می خواهد کاری مبتنی بر دانش را انجام دهد.

داریوش بارانی بیرانوند نهم آبان ماه در آیین رونمایی از طرح نوآورانه روسازی اسفنجی واحد فناور جهاد دانشگاهی لرستان که در یکی از معابر خرم آباد به صورت نمونه اجرا شده است، اظهار کرد: برای اولین بار کشورهای آسیای شرقی مانند چین به شهرهای اسفنجی روی آوردند و امروز نیز شهرداری خرم آباد برای اولین بار می خواهد کاری مبتنی بر دانش انجام می دهد.

وی با اشاره به این که طرح روسازی اسفنجی برای اولین بار در ایران و خاورمیانه اجرا می شود، بیان کرد: این واحد فناور از مراکز مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان بوده که بستری برای رشد و تعالی واحدهای فناور کوچک ایجاد کرده است.

بارانی بیرانوند ادامه داد: خرم آباد را به عنوان شهر پایلوت برای اجرای این طرح می دانیم و از این فناوری می توانیم در معابر، میادین، مسیرهای دوچرخه و حتی به عنوان آسفال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار: شهرداری خرم آباد گامی مبتنی بر دانش بر می دارد

شهردار: شهرداری خرم آباد گامی مبتنی بر دانش بر می دارد