مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-09اقتصادي

در کنار تامین به موقع کودهای شیمیایی از ترویج مصرف متعادل نیز غافل نیستیم


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام گفت: در کنار تامین به موقع کودهای شیمیایی در تلاش هستیم با ترویج و فرهنگ سازی مصرف متعادل به وضعیت خوبی از نظر استاندارد جهانی برسیم.

- ایسنا/ایلام مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام گفت: در کنار تامین به موقع کودهای شیمیایی در تلاش هستیم با ترویج و فرهنگ سازی مصرف متعادل به وضعیت خوبی از نظر استاندارد جهانی برسیم.

دکتر سیامک بیگی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون، انواع نهاده های کشاورزی شامل انواع کودهای یارانه ای و انواع سموم دفع آفات نباتی به اندازه کافی تدارک و توزیع شده است.

وی تصریح کرد: تلاش شرکت برای اجرای برنامه ابلاغی وزارت متبوع در زمینه تامین، تدارک و توزیع انواع کودهای کشاورزی یارانه ای این است که با وجود کاهش بارش باران در این استان ، تغذیه خاک و گیاه به بهترین وجه انجام شود.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام ادامه کرد: درحال حاضر بیش از 32 درصد از برنامه ابلاغی اجرا و بیش از 23 هزار تن انواع کود یارانه ای ازته ، فسفاته و پتاسه تامین و بیش از 21 هزارو381 تن در قالب الگوی کشت در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

بیگی گفت: میزان ذخیره سازی کود در انبارهای استان بیش از 8200 هزارتن است که این رقم در سال گذشته بیش از 4000 هزارتن بوده و امیدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کنار تامین به موقع کودهای شیمیایی از ترویج مصرف متعادل نیز غافل نیستیم

در کنار تامین به موقع کودهای شیمیایی از ترویج مصرف متعادل نیز غافل نیستیم