مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 18:252023-10-30اقتصادي

کشف سیگارهای الکترونیکی قاچاق در عجب شیر


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از جریمه بیش از یک میلیارد ریالی قاچاق کننده سیگار الکترونیکی در عجبشیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صمد حضرتی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به پرونده قاچاق 268 عدد سیگار الکترونیکی به ارزش 720 میلیون ریال در وقت تعیین شده در شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان عجب شیر رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: شعبه پس از دریافت دفاعیات  متهم به دلیل ارائه نکردن مدارک لازم، اتهام قاچاق را محرز اعلام و متهم را  علاوه بر ضبط کالا به  پرداخت یک میلیارد و 440  میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حضرتی گفت: این پرونده توسط نیروی انتظامی به اداره تعزیرات حکومتی آن شهرستان ارجاع شده بود.

جریمه سنگین قاچاق کننده کود شیمیایی در چاراویماق مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی همچنین از جریمه بیش از دو میلیارد ریالی قاچاق کننده کود شیمیایی در چاراویماق خبر داد.

حضرتی گفت: به پرونده قاچاق 95کیسه کود شیمیایی به ارزش 712 میلیون ریال در وقت تعیین شده در شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان چاراویماق رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: شعبه پس از دریافت دفاعیات  متهم به دلیل ارائه نکردن مدارک لازم، اتهام قاچاق را محرز اعلام و متهم را  علاوه بر ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف سیگارهای الکترونیکی قاچاق در عجب شیر

کشف سیگارهای الکترونیکی قاچاق در عجب شیر