مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-06سياسي

تنها MRI بیمارستانی بجنورد، فعال است/ تلاش برای کاهش مدت انتظار بیماران


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تاکید کرد: تنها دستگاه MRI بیمارستانی بجنورد همچنان فعال است و به بیماران ارائه خدمات می کند.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تاکید کرد: تنها دستگاه MRI بیمارستانی بجنورد همچنان فعال است و به بیماران ارائه خدمات می کند.

جواد شاهین فر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر دو دستگاه MRI بیمارستانی و دولتی در خراسان شمالی مشغول به کار است که یکی در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد و دیگری در بیمارستان شیروان مستقر است.

وی ادامه داد: MRI بیمارستان امام علی(ع) بجنورد با توجه به اینکه سال های زیادی از عمر آن می گذرد، دچار کمبود گاز هلیوم شده که سطح آن به 70 الی 80 درصد رسیده است.

وی تاکید کرد: از آنجایی که تا حدود یک ماه گذشته صرفا یک مرکز تصویربرداری MRI دولتی در استان وجود داشت و این دستگاه تمام آن ها را انجام می داد، فشار زیادی روی آن بود و هرچه فعالیت این دستگاه ها بیشتر باشد گاز هلیوم آن ها نیز سریعتر کاهش می یابد که اکنون به این نقطه رسیده است.

شاهین فر گفت: این موضوع سبب شده است که اکنون تصویربرداری های سر، گردن و شانه در این مرکز انجام نشود.

وی تصریح کرد: اقدامات لازم برای رفع این مشکل در حال انجام است و کسری گاز آن توسط شرکتی که متخصص این موضوع است تا یک ماه آینده انجام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها MRI بیمارستانی بجنورد، فعال است/ تلاش برای کاهش مدت انتظار بیماران

تنها MRI بیمارستانی بجنورد، فعال است/ تلاش برای کاهش مدت انتظار بیماران