مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-20سياسي

رادکان؛ مرکز تاج گذاری شاهزادگان و پادشاهان


مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران گفت: بنا بر شواهد تاریخی شهر رادکان، روزگاری مرکز علم، صنعت و گردشگری و مرکز تاج گذاری شاهزادگان و پادشاهان بود.

- مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران مطرح کرد رادکان؛ مرکز تاج گذاری شاهزادگان و پادشاهان ایسنا/خراسان رضوی مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران گفت: بنا بر شواهد تاریخی شهر رادکان، روزگاری مرکز علم، صنعت و گردشگری و مرکز تاج گذاری شاهزادگان و پادشاهان بود.

محمد طاهریان مقدم در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه رادکان در دامنه های جنوبی سلسله جبال هزار مسجد و در حاشیه دشت کشف رود واقع شده است، افزود: شهر تاریخی رادکان به دلیل وجود جاذبه های تاریخی و فرهنگی منحصر به فردی که دارد مقصد گردشگران زیادی در طول سال است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای اقامت گردشگران پنج اقامتگاه بوم گردی در این شهر افتتاح و به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: سالانه بیش از 4 میلیون گردشگر از کل شهرستان بازدید دارند.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران با اشاره به اینکه رادکان قدمتی به بلندای تاریخ دارد، گفت: تاکنون 11 واحد اقامتی در قالب خانه مسافر، بوم گردی و اقامتگاه سنتی با ظرفیت 350 نفر در شهرستان راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادکان؛ مرکز تاج گذاری شاهزادگان و پادشاهان

رادکان؛ مرکز تاج گذاری شاهزادگان و پادشاهان