مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-06اقتصادي

تحویل 25 واحد مسکونی به مددجویان آبدانان


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: امسال 25 درصد فعالیت های عمرانی و مسکن کمیته امداد استان در آبدانان انجام می شود.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: امسال 25 درصد فعالیت های عمرانی و مسکن کمیته امداد استان در آبدانان انجام می شود.

ناصر مرادی در مراسم افتتاح 25 واحد مسکن مددجویان آبدانان اظهار کرد: امسال با توجه به محرومیت و میزان جمعیت مددجویی شهرستان آبدانان 25 درصد فعالیتهای عمرانی و مسکن کمیته امداد استان در آبدانان انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه امسال از مجموع 100 واحد مسکونی مددجویی در دست ساخت برای مددجویان کمیته امداد استان که در قالب طرح 5 هزار واحدی کمیته امداد کشور انجام می گیرد 25 واحد آنها برای مددجویان آبدانان ساخته می شود، تصریح کرد: برای ساخت هر یک از این تعداد واحد مسکونی که با مشارکت بنیاد مسکن صورت می گیرد حداقل 300 میلیون تومان هزینه می شود.

مرادی ادامه داد: برای تأمین مسکن مددجویان استان علاوه بر طرح 5 هزار واحدی، در قالب طرح 35 هزار واحدی با مشارکت بسیج سازندگی نیز پروژه های مسکن دیگری اجرایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد رحمانی ، فرماندار آبدانان نیز در این مراسم اظهار کرد:کمیته امداد در زمینه طرح ملی مسکن پیشتاز بوده و اقدامات ارزشمندی در این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 25 واحد مسکونی به مددجویان آبدانان

تحویل 25 واحد مسکونی به مددجویان آبدانان