مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-21اقتصادي

درآمد زکات در تیران و کرون 2 برابر افزایش یافت


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تیران و کرون از افزایش درآمدهای زکات این شهرستان در شش ماهه اول امسال در مقایسه با زمان مشابه سال قبل خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تیران و کرون از افزایش درآمدهای زکات این شهرستان در شش ماهه اول امسال در مقایسه با زمان مشابه سال قبل خبر داد.

اردشیر فرخ وند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در شش ماهه اول امسال 36 میلیارد ریال زکات واجب و مستحب در تیران و کرون جمع آوری و بر اساس برنامه و سرفصل ها به مصرف رسیده است.

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست پارسال 17 میلیارد ریال زکات جمع آوری شده است، افزود: تمامی درآمدهای زکات در حوزه های کمک معیشتی و تحصیل، درمان و مرمت مسکن افراد نیازمند هزینه می شود.

به گفته رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) تیران و کرون، زکات واجب به دلیل شرایط سخت آبی خیلی کم بوده و نزدیک به صفر است.

وی با بیان اینکه در شرایط آبسالی پرداخت زکات دو چندان خواهد شد، تصریح کرد: بسیاری از کشاورزان سهم باغات و مزارع خود را برای این کار مشخص کرده و به موقع به ستاد روستایی و شهری می پردازند.

فرخ وند یادآور شد: جمع آوری زکات توسط ستادهای مردمی محلی در روستاها و یا شهرها جمع آوری و متناسب با نیاز همان منطقه مصرف می شود که این موضوع شفاف سازی را برای جلب اعتماد عمومی به همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد زکات در تیران و کرون 2 برابر افزایش یافت

درآمد زکات در تیران و کرون 2 برابر افزایش یافت